Amb cara i ulls

Posar en valor el comerç de proximitat de Barcelona.

L’Ajuntament de Barcelona, en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat, va posar una campanya de comunicació destinada a posar en valor el comerç de proximitat de la ciutat. 

Es tracta d’un model de comerç local que és tota una referència a nivell mundial gràcies a la qualitat del producte però, sobretot, a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors.

L’eslogan ‘Amb cara i ulls’ comunica el valor dels comerciants com a persones que esdevenen l’essència dels negocis i que són els responsables d’oferir un servei excel·lent amb transparència, confiança i coneixement. A més, també es dirigeix al ciutadà recordant-li que pot estar tranquil perquè està escollint els millors productes, seleccionats i de qualitat i anima a comprar millor: més a prop, més sostenible i amb un impacte positiu en l’entorn.

Darrere de l’aparador de les botigues o de les parades del mercat del teu barri o dels bars hi ha persones, com diu la campanya, amb cara i ulls que et coneixen, que et tracten amb amabilitat i es preocupen per oferir-te el millor producte, el més personalitzat i agradable servei, amb un somriure.

També pot interesarte

Més articles

Gossos de teràpia

L’Hospital del Mar i la Fundació Affinity posen en marxa un programa pioner a l’Estat

un referente

Un referent

Estem en temporada alta de líders -o pseudolíders- d’allò més variats. Se’ns presenten en forma