Barcelona, capital del Còctel Creatiu

50 de les més rellevants cocteleries de la ciutat han lluït els seus còctels estrella promovent l’art cocteler a un preu popular. L’esdeveniment, celebrat del 14 al 17  de març, va ser organitzat per l’associació de cocteleries sense ànim de lucre, Barcelona Bar Show (BBS), i va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i Fecalon (Federació de Locals d’Oci Nocturn de Catalunya).

Barcelona Bar Show (BBS) té com a propòsit principal donar a conèixer l’emocionant univers de la cocteleria amb la finalitat de convertir Barcelona en una ciutat referent de la cocteleria. Com s’ha vist reflectit en els rànquings internacionals, Barcelona i la seva àrea metropolitana compta amb una àmplia comunitat de “bartenders”.

Segons el president de l’associació Adrià Bonell, “Barcelona té una oportunitat única per a impulsar un tipus d’oci més creatiu i responsable, molt reconegut internacionalment i que manca del reconeixement a la ciutat.”

Barcelona Bar Show està formada per les cocteleries més destacades de la ciutat, com Sips, Dry Martini, Somnia, 14 de la Rosa, Bobby’s free, Creps del Born, Skyfall, Paradiso i fins a una llarga llista de més de 50 cocteleries, entre les quals van participar dues del territori de La Barceloneta, com són COYA PISCOBAR (a l’Hotel W) i VRABA (a l’edifici IMAX/AC Experience).

El propòsit principal del BBS ha estat acostar la cultura dels còctels a tots a través de quatre dies d’activitats dividits en dos programes:

  1. BBSDAYS. Durant els dies 14, 15 i 16 de març cada cocteleria va presentar un còctel (amb o sense alcohol) i almenys una activitat especial.
  2. BBSSHOWROOM. El dia 17 de març es va celebrar la Fira de cocteleria a la Cúpula Hotel Hyatt, amb la presència dels millors coctelers de la ciutat, i amb activitats culturals, espectacles artístics, música, xerrades especialitzades, “food corners” i espais de les marques més potents del sector.

Tota la informació ampliada al web: https://bcnbarshow.com/

Més articles